Rekolekcje w Rzepedzi

8.03 – 10.03.2019r uczniowie klas 6 – 3g pojechali na rekolekcje do Rzepedzi, które przygotowywały nas do sakramentu bierzmowania. Opiekunowie, którzy z nami pojechali to: pan Grzegorz Rymek, pani Ewa Przystasz i nauczycielka pani Katarzyna Dziadowicz. Zbiórka odbyła się w piątek 8.03.2019r po południu o 16:00 pod Salą Domu Ludowego w Wietrznie. Autobus wynajęty przez panią Ewę   Przystasz, miał wyruszyć o 16:15. Jechali z nami też uczniowie z Bóbrki. Jechaliśmy 1 godzinę. Gdy dojechaliśmy na miejsce, przyznaczono nam pokoje, a następnie po rozlokowaniu się, zawołano nas na pyszną kolację. Później było spotkanie zapoznawcze w auli, w której ksiądz Janusz opowiadał nam o tym domu rekolekcyjnym. Poznaliśmy też świetnych animatorów. Po spotkaniu odbyła się Msza Święta, a następnie adoracja do 23:00. Na spoczynek udaliśmy się o 24:00. Następnego dnia , pobudka była o 7:15. Gdy wszyscy się pobudzili i przygotowali, poszliśmy na poranną modlitwę i na śniadanie. Po śniadaniu była konferencja w auli, na której ksiądz Janusz mówił nam o Bożej Miłości, która trwała bardzo długo. Gdy konferencja się zakończyła mieliśmy się przygotować na śpiew i na Mszę Świętą w kaplicy. Ksiądz Ireneusz Wójcik zrobił nam miła niespodziankę przyjeżdżając na spowiedź jako spowiednik. Obiad był o 12:45. Po obiedzie wyruszyliśmy na wycieczkę do Komańczy na górki. Poszliśmy tez do bardzo starej cerkwi prawosławnej. Odmówiliśmy koronkę do Bożego Miłosierdzia i poszliśmy dalej. Gdy wróciliśmy do ośrodka odbyły się spotkania w grupach wyznaczonych w piątek po Mszy Świętej. W grupie było co najmniej po 10 osób. Potem animatorzy zaprosili nas na pogodny wieczorek, na którym tańczyliśmy różne tańce współczesne. Później była adoracja, która trwałą dość długo. O 24:00 udaliśmy się na spoczynek. W niedzielę wstaliśmy o 7:15 i była poranna modlitwa. Następnie przygotowywaliśmy się do Mszy Świętej. Później był obiad i po nim poszliśmy się pakować, gdyż mieliśmy jechać w drogę powrotną. W autokarze było bardzo wesoło. Według mnie było bardzo fajnie. Byli też super animatorzy, którzy mimo swojego młodego wieku , pokazali nam jak kochać Pana Boga. Poznałam też fajnych kolegów i koleżanki. Te rekolekcje wniosły mi do serca dużo dobra i radości, że mam taką wiarę jaką jest chrześcijaństwo. (Lena Pietruszka)